Pages

Ads 468x60px

Labels

Monday, October 6, 2008

eid al mubarak


salam aidilfitri,

selamat hari raya aidil fitri.

saya mengambil kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf kepada semua pembaca dan "followers" sekiranya ada terkasar bahasa dan terguris dihati. maaf zahir & batin.

putrajaya kembali ceria malam semalam. hampir semua permastautin putrajaya kembali ke kota wawasan dari desa masing-masing. berbagai cerita dan ragam ketika berjumpa rakan-rakan di mamak naz maju tadi. ada yang terperangkap hampir-hampir 12 jam. terutama rakan-rakan dari pantai timur.

hampir semua rakan bertanyakan khabar dan perkembangan terbaru di umno bhgn putrajaya. sehingga posting ini, masih tidak ada ketentuan daripada pejabat sub bhgn. tarikh mesyuarat perwakilan bhgn juga belum ditentukan. kalau mengambil kira keputusan mesy khas bahagian sebelum hari raya, satu lagi mesyuarat bhgn akan diadakan sebelum mesyuarat perwakilan bhgn. mungkin di mesyuarat tersebut akan ada keputusan untuk tarikh tersebut.

saya juga berkesempatan untuk bertemu dengan salah seorang ketua caw bunga..... beliau telah pun menghantar satu surat aduan dan laporan salahlaku persidangan caw-caw ke lembaga disiplin. saya tidak berhajat untuk mendedahkan isi kandungan laporan tersebut di sini. saya masih terikat dengan janji saya dengan ketua caw tersebut. beliau hanya membenarkan saya membaca laporan salahlaku tersebut. katanya laporan tersebut dibuat atas dasar untuk melihat umno bhgn putrajaya berjalan di atas landasan yang betul dan menjadi bhgn contoh kepada bhgn lain di seluruh malaysia. kerana bhgn putrajaya diketuai oleh SUA umno.


No comments: