Pages

Ads 468x60px

Labels

Thursday, July 22, 2010

travel log - khabar gembira

Pagi 18 mac 2010..pejabat pusat khidmat masyarakat menelefon meminta saya dan fujie menyediakan passport untuk umrah dan ziarah bersama komuniti Putrajaya. tidak dapat digambarkan bagaimana perasaan saya pada ketika itu...memang saya sudah menerima berita mengenai program tersebut daripada rakan Pak Ku...namun masih tidak menerima apa-apa maklumat daripada pihak pejabat pusat khidmat..sehinggalah pagi itu...sekali lagi terima kasih..En Azizi


saya terus menghubungi fujie dan menyampaikan berita gembira tersebut... mungkin dia agak terkejut dan hampir tidak dapat berkata-kata...saya kata "kita bincang apabila balik rumah nanti.."


sampai di pejabat saya memeriksa tarikh luput passport saya..Alhamdulillah...seingat saya masih belum expired...baru tahun lepas ikut program pusat khidmat ke Beijing...

No comments: